Lars Winnerbäck

Jag och bästa Jakob var på Winnerbäcks konsert i fredags. Det var helt otroligt! Min största idol, min GUD, stod två meter ifrån mig. Jag dör.
Helt klart den bästa dagen i mitt liv. Jag skrek så mycket så min röst är helt förstörd! Började nästan gråta när han sjöng.. (a) Förbandet var också ganska bra,
han som sjöng hette Andreas Grega och var så jävla skön! Han kom in med en termos och sa "ursäkta, jag ska bara dricka lite te" AWESOME!

Efter konserten så gick jag och Jakob till t-banan och då kommer det någon random blatte och säger typ " shiet leen langa mig den där bruden asså, damn!"
Och går sedan vidare.. WTF.. jag vände mig till Jakob och sa "snacka han om mig? :S"
Jag upprepar, WTF.. Jakob ville hemskt gärna ge honom mitt nummer.. hmfp.. -.-' Men, dagen var faktiskt väldigt lyckad!

Sedan på lördagen så var det ju hopptävling med Ägrim <3
Jag var lie nervös eftersom han är vääääldigt stark och ännu värre på tävlingar! Vi rev ett hinder men annars gick det riktigt bra!
Är oerhört nöjd även om jag inte fick en rosett.. Älskar min Ägrim mest av allt och det kommer jag alltid att göra, oavsett vad. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0