Solstråle

Ni vet känslan man får när man är nykär? När man känner sig så otroligt lycklig så att man tror att man ska spricka,
man vill bara skratta och låta hela världen veta hur glad man är över att få ha just denna person i sitt liv. Så känner jag nu, jag älskar dig.
På riktigt och jag vet att mitt hjärta talar sanning denna gång. Jag saknar dig varje minut och hoppas att du saknar mig med. Jag känner att jag börjar bli beroende av dig, jag behöver dig.
Jag behöver krama dig, kyssa dina läppar, hålla din hand, stryka ditt hår och känna din kroppvärme och underbara utstrålning.

Jag överreagerar ofta och drabbas lätt av panik, då behöver jag bara se in i dina vackra, förtrollande ögon och det iskalla greppet i mitt bröst förvandlas till en varm, öm smekning.
Du har ingen aning om hur mycket du påverkar mig, jag har blivit allmänt gladare. Jag älskar dig, och vet att du tycker om mig med.
Jag kan inte förstå vilken tur jag har som har just dig, jag frågar ofta mig själv "Varför jag? Av alla vackra tjejer, varför valde han mig?"
Jag vet fortfarande inte, utan hoppas på att du inte hittar någon bättre än på ett tag, så att jag kan få dig för en stund, njuta av din närvaro.
Jag säger det igen, och de kommer jag att göra många många gånger, Jag Älskar Dig <3


Kommentarer
Postat av: linn

Så känner jag med när jag är nykär.Den känslan är så underbar:)

2009-12-08 @ 20:55:34
URL: http://polanochpyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0