10 April 2008. Dagen Då 1000 Drömmar Krossades

Den kärlek jag kände till dig går inte att beskriva. Du betydde allt för mig, men nu är det över.
Jag förstår inte hur det kan göra så ont.
Jag saknar dig lika mycket idag som jag gjorde för över ett år sen.. Jag skulle ge allt, verkligen ALLT för att få se dig igen, smeka din lena mule.
Värma mina fingrar i din man. Vi passade så bra ihop, jag var den enda du accepterade och jag älskade dig, mer än allt annat. Jag minns dagen du lämnade mig som om den var igår.
När jag såg att du lastades så kunde jag inte röra mig. Hela min värld föll samman, jag ville bara springa fram till dig, skrika rakt ut men jag kunde inte.
Mina ben svek mig och jag föll ihop, hela mitt liv togs ifrån mig. Du var så speciell för mig, men jag kunde inte se det, tårarna tog över. Jag har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Hur ska jag klara alla svåra stunder utan dig? Jag behöver dig..
Men så kommer jag ihåg dig, med tusen vackra minnen. Du som påverkade alla mina sinnen. När den varma sommarbrisen blåser över alla sigar där du en gång bar mig så ska jag känna dig, en varm mule mot min kind. Och alla våra minnen, påminner mig om mitt livs lyckliga dagar.




Sluta aldrig hoppas,
Sluta aldrig be
Sluta aldrig önska,
Under kan ju ske


Kommentarer
Postat av: celine

Saknar honom också!!

2009-12-18 @ 09:19:09
Postat av: Sophia

Älskade Pegasus <3

2009-12-19 @ 17:40:22
URL: http://dreamsaboutlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0