Ingenting

Min blogg har varit lite för deprimerande tycker jag nog. Dags att skriva om lite ljusare saker kanske?

Något bra.. Jag ska sova hos Laura imorrn, Sabine Cassi och Christin ska ska också med så det ska bli underbart kul! Ska träffa Cassi i stallet imorrn så åker vi tsm till Laura, apropå stallet, har inte varit där på ett par dagar.. Saknar min bebisar Ägrim och Golden. Hade ridlektion med Golden i tisdags, det gick faktiskt riktigt bra! Jossan (min ridlärare) var jätte nöjd med mig =D  Har anmält mig till hopptävlingen också, så håll tummarna!

Förresten Dansken! Hur länge sen var det man såg dig egentligen? Saknar dig!! Det är nog dags att ses snart! <3


Jag och Ägrim


Jag och Golden


Jag och Dansken - Så kan det gå!


Kommentarer
Postat av: Rufus

Jag saknar dig också Tinkerbell :O Vad har för planer för fredag?<3

2009-11-04 @ 10:48:55
URL: http://rufusthedog.blogg.se/
Postat av: Sophia

jag ska på winnerbäck's konsert med jakob :) fast det lutar åt att den ska bli inställd :/ annars så måste vi ju helt klart ses! <3

2009-11-05 @ 17:54:09
URL: http://dreamsaboutlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0